אלרגיות ורגישויות מזון - צ'י - יה

אלרגיות ורגישויות מזון

        שיטת NAET  טיפול לרגישויות מזון ואלרגיות

NAET יכולה לטפל באלרגיות לאלמנטים סביבתיים, אלרגיות למזונות ורגישויות מזון.

ישנן עדויות רבות ליכולתה של השיטה להעלים תסמינים ומחלות שונות הקשורות לאלרגיות ולרגישויות כגון עייפות כרונית, מחלות עור, ומחלות אוטואימונית שונות.

אלרגיה יכולה לגרום לכאב ראש, כאבי שרירים, בעיות נשימה, בעיות עיכול, חוסר איזון רגשי כגון דיכאון, חרדה, וכעס בלתי נשלט. למעשה כל סימפטום כרוני או אקוטי יכול להיות קשור לאלרגיה או לרגישות. אלרגנים יכולים להשפיע עלינו ברמה פיזית (שלד, שרירים, מערכת העצבים), כימית (איברים פנימיים, הדם, נוזלי הגוף) ו/או רגשית.

אלרגיה מתוארת על יד ד״ר נאמבודריפאד כתגובה לא הולמת של המערכת החיסונית לפריט כלשהו. זה יכול להיות בגד שנלבש או אבקת הכביסה בה כובס למשל. המוח רואה בהם אויב ומתחיל לפעול נגדם. בשיטת NAET אנחנו בעצם מחנכים מחדש את המוח ואת מערכת החיסון – סוג של תיכנות מחדש שמפסיק את התגובה הלא הולמת הזאת. אנחנו מלמדים את המוח לקבל את הפריט הזה כמשהו שהוא בטוח עבור הגוף ועל ידי כך מפסיקים את התגובה האלרגית. אנחנו עושים זאת על ידי חשיפה של הגוף לאלרגן תוך כדי שימוש בטכניקות מעולם הכירופרקטיקה והרפואה הסינית אשר מאפשרות למערכת החיסונית ולמערכת העצבים להתאזן. כאשר הגוף רואה בפריט מסוים אלרגן, נוצרות מיד חסימות במרידיאנים או בקצות העצבים, וכך נגרמים הסימפטומים אותם אנו חווים. על ידי הטכניקות בהם אנו משתמשים החסימות האלה מוסרות ומתאפשרת פעילות תקינה של מערכת המרידיאנים והעצבים אפילו בנוכחות האלרגן. המוח מבין מזה שהאלרגן הזה אינו אויב ומפסיק את הפעילות החיסונית נגדו. המרידיאנים לפי הרפואה הסינית הם נהרות של אנרגיה הזורמים בגוף לצידי כלי הדם והעצבים, הם התגלו לפני אלפי שנים על ידי ניסיון קליני של מטפלים בסין העתיקה. לדוגמא אם למישהו יש אלרגיה לשוקולד שמשפיעה על מרידיאן הכבד שלו סביר להניח שהוא יקבל כאבי ראש כשיאכל שוקולד. אם אותו אלרגן משפיע למישהו אחר על הקיבה הוא יקבל כאב בטן, אם זה משפיע על הכליות יתכן ויקבל פריחה ואם זה משפיע על המעי הגס יתכן ויחווה שילשולים. אם הרבה מרידיאנים מושפעים בו זמנית אותו אדם יחווה עייפות כרונית. ככל שיותר מרידיאנים מושפעים חומרת הסימפטומים תגדל. NAET מאבחנת על ידי מבדקים קיניסיולוגיים למה אתם אלרגים ועל איזה מרידיאנים או איברים האלרגן משפיע. כמו כן באיזו רמה הוא משפיע? פיסית כימית או רגשית. לאחר האבחנה נטפל באלרגיה על ידי טכניקות מעולם הכירופרקטיקה והרפואה הסינית. בעקבות זאת הגוף מתאזן בנוכחות האלרגן, האלרגיה נעלמת והסימפטומים שקשורים אליה נעלמים איתה.

לקוח מהאתר הרשמי שלי NAET ישראל:
https://www.naetisrael.com/%D7%9E%D7%94%D7%99-%D7%90%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%94

הרשמי לניוזלטר שלי!

מוזמנות ליצור איתי קשר בכל שאלה ועניין
בטלפון, במייל או דרך הטופס בדף של צרו קשר.

טלפון

054-2280835

כתובת

סמטת האלה 15 פרדס חנה