לימודי רוקחות טבעית - צ'י - יה

סדנאות לרוקחות טבעית

אם גם את אוהבת להשתמש בקוסמטיקה טבעית את מוזמנת ללמוד להכין את הקוסמטיקה שלך בעצמך.

רוצה ללמוד איך להכין את הקוסמטיקה שלך מחומרים טבעיים וצמחי מרפא?
הצטרפי לקורס רוקחות טבעית, חוויה מדהימה שתתן לך ידע שימושי שישאר איתך שנים.
קורס רוקחות טבעית, מפגשים חוויתיים בהם תלמדי את כל יסודות הרוקחות הטבעית.

בסדנאות נלמד:
איך עובדים עם חומרי הגלם השונים כמו, שמנים, חמאות, טינקטורות, אבקות מינרלים, שמנים אתרים, וצמחי מרפא.
ואיך יוצרים מוצרי קוסמטיקה איכותיים בריאים ומפנקים.
נרקח בעצמנו את המוצרים ואת תקבלי את כל המוצרים שהכנו הביתה, כך שאת יוצאת עם ערכה שלמה של מוצרים טבעיים.

סדנה חד פעמית לפי בחירה

ניתן להזמין סדנה חד פעמית של 3 שעות בהם נכין 3 מוצרים לפי בחירה, את המוצרים שתכינו תקבלו. זו מתנה נהדרת ליום הולדת או למסיבת רווקות. אצלי בסטודיו או אצלכם. מינימום 2 משתתפים מקסימום 8 משתתפים.

קורס רוקחות טבעית מלא

8 מפגשים בהם נלמד את כל היסודות והתכניקות לרקיחת מוצרי קוסמטיקה טבעית. אפשר להצטרף לקורסים שאני פותחת בפרדס חנה או להזמין אותי אליכם עם מינימום משתתפים 8 איש. פרטים על הקורס הקרוב והסיליבוס כאן בלחיצה על האייקון

קורסים דיגיטלים לרוקחות טבעית

הכנתי עבורכם קורסים דיגיטלים מקצועיים לרוקחות טבעית שתוכלו ללמוד בזמן שלכם מהבית שלכם. הקורסים מחולקים לפי נושאים ובנויים מסרטוני הדגמה להכנת מוצרי קוסמטיקה וחוברות הדרכה ומידע שניתן להדפיס. פרטים נוספים תוכלו לראות בלחיצה על האייקון

קורס רוקחות טבעית מלא

בכל מפגש נלמד נושא אחר בתחום הרוקחות ונרקח ביחד מוצרים, נלמד לעבוד עם חומרי גלם שונים, שמנים וחמאות, טינקטורות, אבקות, שמנים אתרים וצמחי מרפא. נלמד את דרכי הרקיחות השונות. כל תלמידה תקבל חוברת עבודה עם מתכונים למוצרי קוסמטיקה שונים. את כל המוצרים שנרקח ביחד אתם תקבלו הביתה, כך שתצרו לעצמכם ערכה שלמה של מוצרים טבעיים ומפנקים.. הקבוצות לימוד הן קטנות, כדי לאפשר לכל אחת את הזמן להתנסות לשאול ולהתעמק.

אז מה לומדים?

01

מפגש ראשון: סוגי שמנים צמחיים ועבודה עם שמנים אתרים

במפגש זה נלמד על סוגי השמנים הצמחיים שמנים בכבישה קרה כמו שמן שקדים, שומשום, זית, נר הלילה, חוחובה, זרעי רימון ועוד. נלמד לעשות שמני תשרית מצמחי מרפא כמו לבנדר וקלנדולה. נרקח שמנים בשיטה הקרה ובשיטה החמה. נכין סרום אנטיאייג’ינג לפנים, שמן טיפולי מחמם ופילינג גוף לאמבטיה.

02

מפגש שני: עבודה עם שמנים אתרים ובשמים

בושם זה הרמוניה של ריחות הנחלקים לרמות נדיפות שונות, כדי להרכיב פורמולה צריך לדעת איך לבחור נכון את הריח. נלמד על תכונות השמנים אתרים,דרכי שימוש, קונטרה אינדיקציות בשימוש נכון ועוד. נכין 3 סוגי בשמים: בושם אלכהולי בספריי, בושם שמן ברולר ובושם מוצק בצנצנת.

03

מפגש שלישי: חמאות ומשחות טיפוליות

נכיר את סוגי החמאות השונות ואיך להכין מהן משחות טיפוליות רפואיות וחמאות גוף מפנקות נכין חמאת גוף, דאודורנט קרם ומשחת עזרה ראשונה. בנוסף תקבלו גם מתכונים למשחה לטחורים משחה לקנדידה ואגינאלית דלקות מפרקים, שרירים תפוסים ועוד.

04

מפגש רביעי: קרמים ותחליבים

נלמד מה זה קרם איך בונים מתכון לקרם בסיס נכיר סוגי מתחלבים ומעבים לקרם ונדבר על חומרים משמרים טבעיים ושדרוגים. נכין קרם בסיס יחד וממנו ניצור קרם פנים וקרם הגנה מהשמש.

05

מפגש חמישי: ג'לים בהכנה עצמית

נלמד איך מכינים סוגי ג’לים שונים,טבעיים וסינטטים ומה ההבדל בניהם. נכין: ג'ל עיינים עם מיצוי מלפפון, ג’ל סניטייזר טבעי לחיטוי ידיים, ג’ל נגד יתושים.

06

מפגש שישי: טינקטורות, מיצויים, הידרוסול וחליטות

נלמד איך איך מכינים מיצוי אלכוהולי מצמחי מרפא בשיטה הקוסמטית ובשיטת הרפואית, ונכין טינקטורת לואיזה שתהפוך לדאודורנט ספריי, ונכין מי פה מרעננים מצמחים באלכהול. נלמד לזקק צמחים בטריק ביתי שכל אחד יכול להכין בבית ונכין הידרוסול שאותו נהפוך למי פנים.

07

מפגש שביעי: הכנת סבונים מוצקים

נלמד על סוגים שונים של סבונים, על מקציפים טבעיים תוספות צבע טבעי מצמחי תבלין, מרקמים, פילניג, סוגי שמנים וחליטות כתוספת לסבון מפנק. נכיר סבונים לפי פטולוגיות גוף, סבון לאקנה, סבון לפטריות, סבון לפסוריאזיס, סבון לתינוקות.

08

מפגש שמיני: סבונים נוזליים

נבשל יחד סבון נוזלי בבישול ארוך. נלמד לבנות מתכון לסבונים ונכין סבון גוף.
Homemade facial masks with natural ingredients, on color wooden table, on bright background
מתכוני רוקחות טבעית שכל אחד יכול לעשות בעצמו
דוטרה לאתר
נפלאות השמנים האתרים- לחצו למידע על תכונות השמנים

להרשמה לקורס לפרטים נוספים והרשמה לניוזלטר של רוקחות טבעית

יצירת קשר

מוזמנים ליצור איתי קשר בכל שאלה ועניין
בטלפון, במייל או דרך הטופס בדף של צרו קשר.

טלפון

054-2280835

כתובת

סמטת האלה 15 פרדס חנה